normativa autoservei plató

INSCRIPCIONS
L’Autoservei de Plató està destinat a tota persona que vulgui realitzar pràctiques sobre els seus estudis de fotografia. Per això haurà d’acreditar estar realitzant aquests estudis a qualsevol escola de formació fotogràfica o artística.
I podrà fer-ne ús del servei durant el mateix temps que duri la seva formació.

El preu públic per l’any 2016 és:

  • Ús estudiant: 21,18 €
  • Ús per a empreses/professionals: 101,90 €

UTILITZACIÓ DEL SERVEI
L’espai és impersonal i transferible; cal deixar-ho tot net i col·locat per a una nova utilització. Així mateix, tot el material auxiliar que es demani s’ha de retornar als responsables del centre en acabar la sessió.
A l’hora de realitzar la reserva heu de comunicar el color de fons que fareu servir a la vostra sessió per a deixar-lo preparat. Heu de comunicar qualsevol canvi de fons durant aquesta perquè haurà de ser realitzada per personal del centre.
Prohibit trepitjar els fons amb sabates.
Prohibit fumar a cap de les dependències del centre inclús el plató.

MATERIAL
Aquest servei posa a la teva disposició un equip complet de flaixos professionals BOWENS GM500, focus CROMALITE Q-750, dos tipus de fons de vinil (blanc, negre).
L’usuari podrà disposar de material adicional si resta disponible a recepció: fotòmetre, reflector, panell d’abella i cono snoot.
Hauran de ser retornats a la sortida.
L’usuari és responsable dels desperfectes per mal ús, la pèrdua i/o tinença dels materials del Centre Cívic, utilitzats al plató.
En el cas que un usuari s’endugui algun tipus de material per descuit, ho haurà de comunicar al Centre Cívic immediatament, i haurà de retornar el material en el termini de 24 hores com a màxim. L’ incompliment d’aquest punt significarà que el Centre emprengui les mesures que cregui convenients respecte a l’usuari.

RESERVES I ANUL·LACIONS
Es poden reservar sessions telefònicament i presencialment, en horari d’atenció al públic amb una antelació màxima de 30 dies naturals. Un cop feta la reserva, l’usuari disposa de tres dies hàbils per satisfer el pagament en efectiu al mateix centre.
L’usuari rebrà un correu electrònic de confirmació de la seva reserva.
El Centre es reserva la possibilitat de canviar o anul·lar la cessió de l’espai als usuaris en funció d’altres activitats preferents (seminaris, tallers …).
Es podrà anul·lar una sessió sol·licitada sempre i quan es faci amb 72 hores d’antelació a través d’una trucada i un posterior correu electrònic o directament amb un correu electrònic; si no és així, l’ús es considerarà utilitzat.
No es podran realitzar més de dues reserves, ni que coincideixen al mateix dia, ni dos dissabtes simultanis.

HORARIS
Les franges horàries per realitzar les reserves són les següents:

Dilluns: sessió de 16. 00 a 18.30 i de 19 a 21.30 h.
De dimarts a divendres de 10 a 13 h i en horari de tarda de 16.00 a 18.30 i de 19 a 21.30 h.
Dissabtes de 10.30 a 13 h i de 17 a 20 h.
Es prega màxima puntualitat en l’entrada i la sortida per tal de no interferir entre els diferents usuaris del servei.

Espai Fotogràfic Can Basté
Turó Acció Socio-Cultural ( T.A.S.C)

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: